diumenge, 19 de maig del 2013

Gràcies pel regal

Ahir vaig fer 50 anys. Em costa païr el depressa que passa el temps i el poc a poc que evolucionem com a humans.

Els que em coneixeu sabeu que massa sovint opino sense que em demanin opinió (la meva vanitat no té límits). Sabeu que sóc radical en tots aquells principis que considero innegociables. Sabeu que no em fa por dir tot allò que penso on sigui i allà on sigui (a cops de formes políticament incorrectes).

I amb els anys també he anat aprenent (és el que té l'experiència de mig segle) que les persones som quelcom més que les actituts, els títuls, les creences o els seus errors i encerts. Per això a mesura que puc (i creieu-me que ho intento) faig un atac en contra d'aquests atributs (no de les persones). Afortunadament, cada cop més, separem l'EGO dels atributs la qual cosa fa que ens entenguem més com a persones.

Sabeu també, que no em costa demanar disculpes en un intent de rebaixar l'ofensa d'aquests egos esperonats. Malgrat que no canvio l'opinió d'allò que penso fermament.

Ara amb els anys trobo graciós veure que m'ataquen persones ( bé Egos de persones) sense ni tan sols haver tingut un:bon dia amb elles. Però com que la vida són dos dies (i un ja se m'ha escapat) decideixo pendre-m'ho com un afalag  que algú es molesti pels meus comentaris...però m'agradaria més que es molestés en conèixer-me i poder apendre conjuntament.

Us faig un pegar i copiar del regal que em van fer ahir pels meus 50 anys. I francament és el millor regal que em podien fer per a replantejar-me seriosament el tema de les relacions humanes:

    Hola Soc Josep Nàcher, tresorer en funcions del Col·legi d'infermeres i infermers de Tarragona i perjudicat, també com la resta de companys de la junta, de les falses informacions que en el seu dia vas publicar en aquest blog. L'opinió que aquí expressaré, es a nivell personal. Tenim un problema molt important i greu al nostre col·lectiu, i es : PERSONATGES COM TU.Capaç ,d'abocar brossa damunt d'unes persones/"companys"que hem estat treballant molt i be, per la millora professional i els interessos de les infermeres i infermers de la província ,i tot i que ara rectifiques i reconeixes que tot lo publicat era falç, per a mi, l'abast i el greuge d'aquella publicació, es irreparable. el que ara has fet , si tinguessis dignitat,i estimessis la teva professió,ho haguessis fet abans contrastant la informació, que parcial i falsament vas rebre,i evitar embrutar, el bon nom nostre, de tot el col·lectiu i donar esta imatge tan lamentable .Fes t’ho mirar.
    Quien se pica ajos come. Ho diuen els veins.
    Sempre pots escriure tu i aclarir. També em pots portar al jutjat. Però no em coneixes com a persona per a fer afirmacions com les que fas. En cada moment ataco una situació derivada d'uns estatuts, no jutjo persones.
    Vaig estudiar infermeria pel meu gran respecte a les persones no per l'estima a cap títul.
    I avui canviaria algunes dades però em ratifico amb la necessitat d'evolució i canvi dels col.legis.El teu escrit m'ho acaba de confirmar.Salutacions.
    No en gent com tu




3 comentaris:

  1. La gent que va per privats a dir les coses i no dona la cara com fa la Gemma es gent que esta pringada i no hauria de representar cap col•lectiu com el d'infermeria. Gent com la Gemma es la que hauria de estar al cap davant de tot i no gent que no te valor de donar la cara al moment de dir algo. Vergonya en feu.

    ResponElimina
  2. Vull afegir que en cap moment he dit que tot el que vaig escriure era fals. Vaig veure les les assistències i per cert saps quantes n'has fet ?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per gestionar una corporació com aquesta , cal molta dedicació i implicació,vas veure les retribucions de les anteriors juntes,? o no t'interessa dir·ho?,estic d'acord en tu en que s'han de modificar les relacions amb el consejo i actualitzar els estatuts. comprenc que et sentis indignada al rebutjar-te per la llista de les teves "amigues" del catac. pronte hi haura una nova junta, estaré pendent d'aquest blog i del seu rigor.

      Elimina