dissabte, 2 de febrer del 2013

LA SALUT EL NEGOCI DE LA VIDA

Ahir, per segona vegada vaig tenir el plaer de tornar a veure el documental. Aquesta vegada vaig poder compendre i analitzar el seu contingut. El lloc, l'antiga audiència, carregat de fluxes de segles de vida i d'història i la companyia, un centenar d'amics i coneguts compromesos que trasmeten honestedat i força per a canviar les coses, feia que em sentís totalment identificada amb totes aquelles persones que exposaven els seus problemes i al mateix temps creixia la meva indignació, no només cap al sistema que hem permès sinó cap a tots els que l'estem permetent i perpetuant.

En Josep Cabayol, per a mi un home compromès des de sempre amb les injustícies, les exclusions i les desigualtats socials, només cal recordar els seus programes a Radio 4. Va estar genial amb la seva presentació i en la conducció del debat que es va generar.

Vaig sortir indignada però contenta de saber que no estic sola. Ara cal fer un pas més enllà i trobar el camí del canvi, del compromís social i de la neteja de corruptes prèvia al canvi.

Aquest documental l'anirem projectant en diferents pobles de la província. Paga la pena que el veieu perquè encara que ens sembli que sabem tot el que passa, encara hi han coses que per la seva inverossimilitat ni coneixem ni ens imaginem.

Ànims que ja som molts i el camí l'estem començant !!!!!

1 comentari:

  1. Afegeixo un link on disfrutar de 28 videos sobre aquest documental. Val la pena.
    Salut!

    https://www.youtube.com/playlist?list=PL66E41DE49AA97005

    ResponElimina